idarejta.blogg.se

Komma bort en stund?

Publicerad 2012-09-28 07:10:15 i Allmänt

Ibland så är det skönt att bara åka iväg och ta det lugnt, liksom. På Herstaviken så har de en massa olika weekend-paket att erbjuda beroende på vad du är intresserad av! Det finns golf-paket, romantiska weekends, natur weekends, lyx weekends, vinter-paket och massa övriga saker! Jag hade nog mest av allt velat åka på en lyx weekend, eller höstmys-paketet! Med lyxpaketet så får man 5-rätters gourmetmiddag(!!) och champagne och annat sånt där lyxigt! Skulle vara så kul att skämma bort sig litegrann och bete sig lite överklass, haha. Alla olika weekend-paket ser så lyxiga och fina ut! Och de har en massa fina bilder på deras hemsida också, så man blir verkligen suktad av att åka! Ibland så tänker jag att det vore skönt att krypa ner i ett bad och bara ta det lugnt hela helgen, men det blir sällan så eftersom jag är hemma och blir uttråkad och rastlös. Tänk om jag hade varit på ett sånt här ställe! Då hade jag garanterat bara tagit det lugnt och verkligen njutigt av allting! Jag skulle vilja ta med min mamma till en sån här grej, för jag har ju ingen pojkvän/flickvän och min mamma skulle nog uppskatta det väldigt mycket! Sen tycker jag ju om att umgås med min mamma också! Hon är helt underbar! Kanske är någonting att satsa på i födelsedagspresent eller julklapp? Känns ju ganska roligt att ge bort en "upplevelse" istället för någon present som inte alls är genomtänkt. Får se hur tät jag är med pengar när tiden väl kommer! Tills dess så kan ni klicka på länken och läsa mer om deras fina weekend-paket! weekendpaket och minisemester

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Bloggerfy Splinx