idarejta.blogg.se

Att prata om sex och sexleksaker.

Publicerad 2012-09-14 01:43:30 i Allmänt

Att köpa sexleksaker kan vara väldigt pinsamt, men vad är det att skämmas över egentligen? Att vara öppen med sin sexualitet är ingenting konstigt! Nu förtiden så finns det ju sexleksaker som passar alla, och det är så coolt tycker jag! De finns i alla möjliga former och färger, och med speciella finesser! Och nu för tiden så behöver man ju inte gå in i en sexshop mitt i stan för att handla erotiska prylar! Det går lika bra att beställa från internet - om inte bättre! Det är väl oftast billigare, frakten är snabb och paketen är väldigt diskreta! Det är inte direkt så att det står "DILDO" över hela paketet, haha.

Jaja, vart var det jag ville komma? Just ja, jag har kikat runt lite på internet efter en bra shop med erotiska prylar, och hittade en som jag ville tipsa om! Min kompis har en "Jelly Belly Soda" och hon sa att den var jättebra! Jag är inte lika.... umm... erfaren av sexleksaker, men det känns bättre när vänner tipsar om leksaker som de har en bra erfarenhet av, än att jag ska lita på någon random annons i en tidning. Och en sak som jag tycker är roligt med sexleksaker är att det är så många som har så himla roliga och sköna namn! T.ex. "Red Rainbow Dong". Tycker att det gör det så mycket roligare än ifall de hade hetat typ "dildo 1" och "dildo 2", haha.

Nu har jag ju aldrig skrivit om sex i min blogg förut, men jag tycker att det är någonting som man bör kunna prata öppet om! Så, köp en dildo och ha det kul! Och skäms inte!

 

Här kan ni hitta
erotiska leksaker från Amorspilar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Bloggerfy Splinx