idarejta.blogg.se

Bubbleroom!

Publicerad 2012-09-15 01:00:59 i Allmänt

Bubbleroom är en så himla bra hemsida tycker jag! De har så stort utbud med många olika klädesplagg och märken. Hittade en klänning som jag tycker är så himla fin! Grön är verkligen världens bästa färg. Mums!

De har så många olika sökfunktioner så det är jättelätt att hitta det man letar efter! Bara att klicka på t.ex. "klänningar" > "festklänningar" och så kan man söka efter färg och så! Tycker också om deras REA jättemycket för de har så himla många saker på REA, och priserna är så sjuuuukt bra! Jag handlar väldigt sällan dyra kläder utan tycker verkligen om att fynda och känna att jag har SPARAT pengar, och på bubbleroom så kan man hitta billiga, men skitsnygga kläder i bra kvalité! Hellre det än att gå till nån lågpriskedja och köpa en blus för 199 kronor som går sönder direkt och har sneda sömmar. Så, bubbleroom är mitt tips idag! Speciellt klänningen på bilden som heter "diks dress" och är från Vila!

 

Klicka här för att komma till bubbleroom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Bloggerfy Splinx