idarejta.blogg.se

Cafe bar

Publicerad 2012-09-18 00:15:16 i Allmänt

Det finns ingenting som är så fint som att börja dagen med en stor kopp kaffe! Tänk om man hade en egen, lyxig kaffemaskin hemma! Det vore drömmen. Att få börja varje dag med en latte! Just nu använder vi en perkulator för att göra kaffe i, och det tycker jag om väldigt mycket också! Det blir mycket godare än kok-kaffe tycker jag. Eller snabb-kaffe, haha. Den här hemsidan levererar kaffe-grejer till olika företag. Spelar ingen roll hur stora eller små de är! Så jävla fett! Jag vill ha ett företag när jag blir stor, och då skulle det kännas jättelyxigt att ha en egen sån där kaffemaskin! På min mammas jobb så har de en sån kaffemaskin och jag brukar följa med henne till jobbet ganska ofta bara för att kunna smaka, haha. Ibland så tar jag den varma chokladen, för den är också helt underbar. Men kaffet smakar så himla bra med en sån maskin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Bloggerfy Splinx