idarejta.blogg.se

Filmer och serier

Publicerad 2012-09-17 01:54:19 i Allmänt

Jag tycker att viaplay är så himla smidigt. Jag ser väldigt sällan på tv, men tycker ändå om att titta på serier, och det är så bra att man kan se vad man vill när som, liksom! De har ett jättestort utbud med olika filmer och serier. Typ lost, sex and the city, och en massa sport! Är inte så intresserad av sport, men förstår att folk som är det tycker att det här är jättebra! När jag flyttar hemifrån så kommer jag antagligen inte att ha en tv, men har man dator och internet så kan man ju ändå se på vad man vill! Så himla bra! Och jag har alltid varit såhär att jag inte kommer ihåg när en serie sänds, så jag missar dem alltid om jag måste se på tv. Så det är skönt att bara kunna sätta sig vid datorn och se på sin favoritserie/tv-show när man vill! :)
Klicka här för att komma till viaplay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Bloggerfy Splinx