idarejta.blogg.se

Gatupratare och fina saker!

Publicerad 2012-09-15 02:22:05 i Allmänt

 
På rolluppiraten så har de en himla massa roliga saker! 
T.ex en himla massa fina gatupratare! När jag blir stor (lol, större!) så vill jag ha en egen butik, och då MÅSTE jag ha en sånhär utanför! Skulle rita en massa roliga memes på den så att folk var tvugna att komma in och handla i min butik, haha. 
 
De säljer också rollups! Kan komma på 10000 olika rollups som jag vill ha! Tänk er med spice girls eller laakso! Eller kanske en på sig själv, om man känner sig lite ego? Haha. Skulle lätt ha en sån på mig själv där jag ser jätteläskig ut och stirrar som en tok, och sen ställa in den i toaletten, haha. Dålig humor....
Men de är så fina så de passar liksom in överallt!
 
Min kompis sa att hon ville ha en med mumin, och jag tror att det också skulle vara jättefint! Kanske nåt att satsa på i framtiden? Skulle kunna tänka mig att ha en sån eller en gatupratare till min lägenhet, när jag skaffar en, haha. Tycker att det är så fint och mysigt!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-09-15 02:23:17

Guuuuu va fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Bloggerfy Splinx