idarejta.blogg.se

Linser och sånt!

Publicerad 2012-09-17 00:12:00 i Allmänt

På den här hemsidan kan man handla linser väldigt billigt! Frakten är gratis och alla produkter är säkra! Yay! Jag skulle vilja testa att ha linser eftersom jag går runt med glasögon JÄMT! Testade linser när jag var 13, men klarade inte av att peta in linsen i ögat. Men nu skulle jag vilja testa igen, så att jag kan vara fab och fashion ibland, haha. Det finns massa olika sorters linser, och jag är inget proffs på såna där saker, men jag har hört att endagslinser är bra, så det skulle jag vilja testa! De har väldigt billiga linser så när jag får pengar kanske jag borde satsa på att skaffa linser... Är trött på att inte kunna ha uppsatt hår utan att se ut som en bibliotikarie, haha. Det finns linser som man ska ha dygnet runt i en månad! Det låter lite läskigt, så jag skulle nog hellre köpa dagslinser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Bloggerfy Splinx