idarejta.blogg.se

Om att ha bättre tv-kanaler

Publicerad 2012-09-21 21:29:36 i Allmänt

Vi har inte så många tv-kanaler hemma, och det suger ganska mycket! Vi har bara det vanliga basutbudet liksom. Det är ingen som kollar så jättemycket på tv hemma hos oss på grund av det. Det är ju inte så kul att sitta och kolla dokumentärer på svt varje dag... Jag funderar på att tvinga mamma att skaffa ett abonnemang på viasat! De har ett så himla bra utbud! De har ungefär 5 premiärer i veckan, och det är ganska fett! Den kanalen jag saknar mest, som man kan få via viasat, är cartoon network! Jag ÄLSKADE cartoon network när jag var liten! Nu för tiden så ska tydligen inte CN vara lika bra, men de sänder nog adventure time ju! Jag älskar adventure time! Skulle vara så fint att kunna se det på teven istället för att behöva kolla avsnitt på youtube med kass kvalité, haha. Åh, ska prata med mamma imorgon om att skaffa viasat! Vill verkligen ha bättre tv-kanaler :( 
Här är viasats hemsida! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Bloggerfy Splinx