idarejta.blogg.se

Om sommarstuga och tak

Publicerad 2012-09-20 03:12:52 i Allmänt

Jag har varit och kollat på lite sommarstugor och sånt. Det skulle vara så himla fint att ha ett litet hus att åka till på sommaren. Bara ta det lugnt, plocka blommor, läsa böcker och sånt! Vi hittade ett hus som var jättejättefint! Låg bara några mil utanför staden jag bor i, och det var nästan helt perfekt! Fint kök från 50-talet, träplankor, en liten fin trädgård och sånt där! Det enda dåliga med huset var taket. (och prislappen, haha) Ingen av oss har så stor erfarenhet när det gäller att lägga tak eller sådär, men nu har jag hittat en hemsida där man kan få hjälp med det! Spelar ingen roll om man vill lägga taket själv eller ta hjälp utav ett proffs! De kan hjälpa med takberäknare, produkter och hjälp! Jag har tittat lite i katalogen (man kan hitta den på deras hemsida) och jag trodde ALDRIG att jag skulle bli så intresserad av tak, haha! Jag önskar verkligen att jag får den där jäkla sommarstugan snart så att jag börja fixa med den! Om ni behöver hjälp med tak så finns hemsidan 
här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Bloggerfy Splinx