idarejta.blogg.se

Ska du flytta?

Publicerad 2012-09-19 00:07:10 i Allmänt

När jag flyttar hemifrån så vill jag inte behöva bära allting själv... Jag har ganska mycket saker, och så har jag flyttat en massa gånger de senaste åren! Jobbigast var när jag inte hade någonstans att bo, och alla mina saker var tvugna att bo i ett källarförråd i Finspång, haha. Hade en resväska som jag hade en massa kläder i, haha. Det var allt! Skitsamma iallafall, jag har hittat en hemsida där man kan leta upp flytt-firmor och sånt! Städ-firmor om man nu vill ha det, hantverkare och massa sånt! Så himla smidigt! Hoppas verkligen att jag slipper flytta alla mina saker själv, haha. Det är nog ganska värt att ta kontakt med en flyttfirma då! Tänk dig att bara behöva packa sakerna, och så kommer någon annan och hämtar allting och lämnar av det på det nya stället! Jag är så rädd om alla mina saker också, så jag vill verkligen att folk är rädda om dem! Inga repor i mina gamla vintage saker, haha. Så, om ni letar efter en flyttfirma (vilket ni borde göra om ni ska flytta) så är den här sidan jättebra!
Här är hemsidan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Bloggerfy Splinx