idarejta.blogg.se

Söker du efter jobb?

Publicerad 2012-09-13 19:21:24 i Allmänt

Just nu är jag arbetslös och gör ingenting på dagarna, så jag funderar ofta på det här med jobb. Mitt drömjobb skulle egentligen kunna vara vad som helst, så länge jag trivs på arbetsplatsen och med det jag gör. Jag skulle t.ex. tycka att det vore jättekul att jobba på café eller i en butik. En gång, när jag var typ 11 år gammal, så följde jag med min mamma till jobbet. Hon jobbade som receptionist då. Och det var så himla kul! Att klicka på knappar, svara i telefon och såna saker var så kul! Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna hitta ett sånt jobb i framtiden! Om du vill hitta ett jobb som du trivs med, så skulle jag rekommendera att gå in här! och titta runt litegrann! Vem vet? Kanske hittar du ditt drömjobb där! Jag går ofta in på metrojobb och tittar, och det är så mycket bättre än övriga hemsidor där man kan söka efter jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Bloggerfy Splinx